Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 19 January 2012

untunglah~

hai, untung la student IPTA, IPTS sebab dpt voucher bku 200 2....huhuhu....klu cm aku ni yg under KKM cm ne plak??? emm, ktorg xpat pun voucher cm korang...aku tgk td gmbar member aku satu skolah dlu smbil pegang voucher 2...perrgghh..jeles siot...emm, mgkin 2 yg seronok nye jd student IPTA, IPTS ni....aku pun ptut b'syukur jgk sbb aku kat sni dpt elaun tiap2 bulan 6rat...tiap tahun dpt elaun alat tulis 90, elaun bju 90, and elaun buku 250 setaun...huhuhu...klu dicampur2..byk jgk....alhamdulillah...aku bersyukur kerana dapat tajaan dari kerajaan...even yuran pun xde...cm tempat laen tiap2 sem kne byr yuran, beli buku beratus-ratus....tp kami kat sini xrase cm 2....syukur alhamdulillah...tp ape yg xbest nye study under government is, their rules....hohoho....peraturan di sini terlalu ketat...smpaikan ktowg rse cm g skolah blik...huhuhu...bygkan nk outing pun kne tulis nme dgn guard n wat surat sebab ape nk outing...kecuali ari sbtu dgn ahd je blh bebas...nk blik kmpg kne isi 3 borang, kne cari ketua program, warden, n kne anta surat kat parents....dtg lewat ke kelas 5 mnit je pun dh kne tindakan tatatertib...sebab 2 la aku pantang sgt klu ade org yg xmenghargai masa ni....sebab bg aku 1 saat je pun berharga tau, mcm2 blh jd...kat sni msuk kena awal...ikut waktu, tp blik...mmg xikut waktu...aku pny kelas ari isnin smpai jumaat...7.30-4.00ptg...cm skolah kan??? klu xde lecturer mne blh blik hostel...kne stay dlm kelas atau pun g library...emm, tp xpe...semua 2 akan berakhir bulan 5 tahun ni...sebab aku last duk hostel ni...hehehe...pastu dh blh duk luar...sbb dh praktikal selama setaun.....skang ni aku tgh kemas beg sebab nk ikut my hunny g jlan-jlan...aku cuti smpai rabu mggu dpn...hehehe...xsbar nk tggu dia dtg....hhaha..tgh kemas beg pun blh tulis blog lg...

salam...

peAce

No comments:

Post a Comment