Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 21 January 2012

tgk wayang lagi~

hahaha...ari ni aku movie marathon dgn my hunny...ktowg kuar lmbt skit td...ni pun bru je blik....terkejut-kejut tgk citer td...bhahaha...dlm tgh syok2 tgk, ade plak cina sebelah aku 2 blh nk warming up...kot ye pun ko nk warming up dgn awek ko, xpyah la tgn ko smpai ke tmpat aku...siot je...merosak kan pndgan aku btl la...tergerak sane tergerak sni...aku gtau my hunny, dia blh gelak je...bengong btl....hahaha...citer yg aku tgk 2 sume genre action...3D lg 2...mmg terperanjat la msing2....dgn aku2 skali terperanjat...bhahaha...dh abis tgk citer 2, ktorg pusing2 jap kat jusco tebrau 2 pastu blik...penat la bdan aku bpe jam dduk je dlm 2...kaki x blh nk lurus, xblh nk berdiri...huhh...dpt kuar je dari wayang 2 terus mengeliat sepuah hati...emm, relaks skit otot2 aku ni....

No comments:

Post a Comment