Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 22 January 2012

seremban~

day 1- welcome back 2 seremban....yeeaahh...tp kali ni aku xblik seorang2....aku blik seremban berteman...hehehe...aku blik seremban with my hunny...dia nk ikut sebab dia tkut bila aku blik seremban nnt ade yg kcu ketenteraman aku...hahaha...blh la ku lantik dia jd bodyguard aku....ktowg blik naek bas je...mlas la naek kete...byk kuar duit...jd ktorg wat keputusan naek bas je....ktowg tggu bas kat larkin, pkul 8.30 dh smpai dh...tp tiket plak pkul 10.30 pg...jd ktowg g sarapan dlu....abis sarapan terus tggu kat tempat bas 2...mcm2 jenis org ktowg jumpa...hahaha...naek bas seperti yg dirancang....jalam sesak sgt....byk kete..bas pun xblh nk bwk laju...huhh...kami tiba di destinasi pd pkul 2.40 ptg...smpai2 sne, terus cari tiket nk balek jb blik, tp malangnya dh abis??? aduh...cm mne ni?? pas2 g plak stesen keretapi....hahh?? abis jgk??? alamak, cm ne nk blik ni??? muka my hunny dh nervous dh....last ktowg balik umah dlu...mkn2...pastu rehat2....

to be continued....

No comments:

Post a Comment