Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 27 January 2012

chocolate~tenangkan hati~my hunny~tq~ilysm

aku xtau kenapa ari ni aku emosi sangat....mungkin sebab bulan dh nk meletup dh kot...bhahaha....sume bnde aku xsetuju...sume bnde aku xske...nk mrah..nk sentap...nk merajuk...ape ni??? hahaha....aku call my hunny...aku nanges2....aku gtau dia ape yg aku rse sepanjang hari ini....dia pun dh fham dh knp aku jd cm ni....dia terus gtau aku, jap g dia dtg....aku malas btl nk turun naek tangga....6 tingkat 2.....emm, dia msj aku, dia dh on the way nk g kolej aku...aku pun terpaksa la turun....tggu la kat tempat pak guard....bila dia dtg, dia ade bg smething kat aku.....aku mmg memerlukan bnde 2 wat mse sekarang....oh, my hunny thank you so much because u r so understanding.....I LOVE U SO MUCH.....



I GOT THIS FROM MY HUNNY...
walaupun xbesar mne tp ianya sungguh bermakna kerana dapat mengubah emosi aku...from depress to rationale......terima kasih abg....

No comments:

Post a Comment