Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 15 January 2012

hari yang menggembirakan....

ade byk perkara yg membuatkan aku ketawa berguling2, senyum xhenti dan gelak sorg2 ari ni....nk tau sebab pe??? sebab-sebabnya adalah seperti berikut : 


TAAARRRRAAAAA!!!!


1. jerat yang aku psang dh kena....hahahaha...kantoi la lu bce blog gua...hahaha...mmg gua mengaku gua pun bce blog lu, tp bkn nk tau psal lu...gua nk tau psal kekasih gua yg dlu 2....kekasih gua yg PERNAH gua syg, kekasih gua yg lu DAH RAMPAS....hahaha...tp xpe...gua pun dh xheran la dgn 'kekasih ku yg gelap' 2 ....bhahahahaha....




2. yang kedua nya aku tergelak sebab ade owg ni cm dh xde idea nk tulis ape kat blog dia....slalu curi idea aku...hahaha...bak kate dia sndri la kan, umur dia dh semakin meningkat...tp kenapa otak dan idea dia xberkembang mcm umur dia yg semakin bertambah 2??? rase2nye klu dia wat kek, mesti xjd....hahaha...sebab pe sebab t'bantut....hahaha...aku xnk la sebut nme dia....nnt jd pape aku plak yg susah...biarlah hal ni antara aku, my hunny, dia dan DIA.....hahahha...




3. yang ketiga nye plak, psal aku t'bce kat wall post friend aku....dia taip, knp pelajar di malaysia suka meniru dlm exam???? nk tau sebab pe??? sebab kat hujung setiap helai kertas exam 2, ade tulis.....


                                                                 SILA LIHAT SEBELAH....


hahahaha....siot je....




4. yang ni paling best.....sebab dpt jumpe my hunny....emmm, rndu aku kat dia dh berbalas....pagi2 lg dia dh dtg kolej amek aku....pastu dia terus bwk aku g stesen keretapi sebab nk g amek kak chik dia yg bru smpai dari kelantan...tp kami smpai awal sgt, jd ktowg pun g la sarapan dlu....kat restoran yg ktowg g 2, ade jgk bnde yg nk usiknye....hahaha...ade ke ptut dia gelak kan kapel yg dduk kat dpn meja ktowg....lepas sarapan, g KTM blik, tp still blm smpai...last2 k.ngah dia smpai jgk, dia ajak g mnum skali lg...aku pun follow je la...dh mnum2 sume, bru la keretapi dari kelantan smpai....




5. mase ade kat angsana, ktowg nk g karaoke...dia nk naek lif, aku kate naek escalator la...lg best...dpt tgk owg....naek pny naek smpai tmpt ktowg nk g, blh plak  my hunny jmpe duit....hahaha...byk beb...bkan setakat singgit dua ringgit....hahaha...pakcik kayo...hahaha...dpt je duit 2, ktowg same2 ckp rezeki terpijak, amek la ape lg....hahahaha...hahaha...dgn duit 2 la ktowg g melalak puas2 kat tmpt karaoke 2...hhaha




tulah antara perkara yg buatkan aku t'gelak2, t'senyum2 sorg2...hahaha...hai, mcm2 perangai manusia ni....

No comments:

Post a Comment