Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday 9 January 2012

kolej...

emm, msuk ari ni, dh 2 mggu aku ade kat jb, dan start sesi pembelajaran.....xtau la sem ni subjek dia susah ke x...tp klu di tgkkan pada kredit hour dia, skit je...xcm dlu...setakat ni peraturan kat kolej dh cm aku msuk mase sem 1 dlu...blh kuar waktu weekdays...dari pkul 5 ptg smpai pkul 9 mlm...2 mggu aku kat sni, 2 mggu jgk la aku slalu kuar dgn my hunny...sem ni sem last aku ade kat jb...pas2 ak dh start praktikal kat hospital yg aku plih setahun...huhhh...lamenye...so, skang ni la aku nk spend my time with my love....hehehe...eemm, esk birthday my hunny...dh plan nk bg ape...tp blm beli lg...bhahaha...emm, xpe...blh beli laen kali...ape yg penting aku ingt birthday dia...tiap kali aku nk beli present utk dia, dia mesti ikut aku...dia xpenah bg aku kuar ke jlan ke g shopping ke naek teksi....sbb dia kate bhaya...bhaya ke??? sebelum ni pun aku kuar naek teksi gak...emmm...xtau la my hunny 2...mgkin dia risau kot...abang, kalau abg bace ni, syg nk g tau yg syg syg abg sgt2....hehehe...

No comments:

Post a Comment