Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 14 January 2012

alhamdulillah~

selepas berbincang dengan my hunny, dia akhirnya setuju untuk membenarkan aku untuk sambung belajar walaupun dh berkahwin nnt....insyaallah kalau ade rezeki untuk sambung belajar....aku beruntung sebab dpt seseorang yg dapat memahami diri aku...dia fham cita-cita aku...dia fham impian aku...dia mmg seorang lelaki yg amat memahami diri aku...terima kasih ya Allah kerana kau telah menemukan dia dengan aku....aku bersyukur ya Allah....masuk hari ini dh 11 bulan lbh kami bersama...insyaallah hubungan ini akan berakhir di jinjang pelamin yang akan mengikat kami berdua dengan pertalian yg sah one fine day....kami xkan tggu lame2...kerana lg lame lg berat ujian dan dugaan yg akan kami hadapi....ckup la setakat ni Kau telah jauhkan jarak kami berdua....berc
inta jarak jauh tidak la sesukar mana...kerana perkara yg penting dalam sesebuah hubungan adalah kepercayaan dan kesetiaan....xkira la jauh mna sekali pun percaya dan setia adalah kunci bg hubungan yg berkekalan....jangan ada rasa putus asa dlm melakukan sesuatu dan saling memahami juga memainkan peranan yg penting....atas restu Allah kami akan setia menanti dan sabar meniti hari-hari yg di nanti....insyaallah...salam...
kau lah yang terakhir dalam hidup ku

No comments:

Post a Comment