Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 12 January 2012

GREEN light yg terang lg bersuluh....

hahahaha...ape la tjuk blog aku ni kan...hahaha...xpe la...asalkan aku bhagia...emm, nk story2 skit ni...story ni psal my mum la...sebelum ni mase aku pertama kali perkenalkan my hunny kat my mum dia xkata ape...dia cume kate dia xksah spe pilihan aku....byk kali la jgk aku tny ape pndapat mak psal my hunny...jwapan yg same jgk dia bg....jd aku pun dh mlas la nk tny g kan...so, aku diam kan je lah...semalam my mum call....aku xsebut pun psal my hunny...tetbe dia tny....emm, then my mum tny ade x my hunny tny psal hantaran???? what?? hantaran??
knp ni?? tetbe je ni???bhahaah...aku jwab la ade...my mum dh gtau kat my hunny bpe hantaran aku....wwaaahhh...cm dh dpt GREEN LIGHT je ni....hahaha..sbb 2 la skang my hunny wat dua kje...beriya-iya dia nk wat 2 kje...nk kumpul duit, nk kumpul duit....insyaallah klau xde pape aral melintang, dpt la rse nasi mnyak sendri....hehehe....huhhh, gatai na aku ni...hahaha...biar la...kalau dlu mmg la aku xpasti lg...tp skang NOT ANYMORE.....his the one that i'm looking for...he's completing my life....he's everything 2 me....

No comments:

Post a Comment