Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 29 June 2012

kemas~

kemas, kemas, kemas....esk dh nk blik jb blik....naik bas je...xmampu nk drive..penat...my hunny beria2 nk amek...aku xbg...aku xnk dia abis duit semata-mata nk amek aku, tp lbh baik dia belanja aku esok kat jom heboh....hahahaha...bayar tol je pergi balik 66rngit, minyak g pergi blik ntah bpe lg...mak aku suh blik ahad, tp aku yg beria nk blik sabtu...sbb nk g jomheboh...hahaha...dekat dgn kolej aku...kat plaza angsana...sebelum ni diorg wat kat danga bay....aku g jgk...hahahaha...satu lg sebab nk spent time lame skit dgn my hunny...aku pun dh gtau mak aku yg aku dpt jmpe dia 2 mggu je nnt sbb aku blik jb ni 2 mggu je...pastu dh start praktikal dari pertengahan bulan 7 sampai pertengahan bulan 10...kat hospital seremban...aku plih sane sebab aku nk puasa kat rumah...sebelum ni aku puasa kat kolej, sahur sorg2, g terawih sorg sbb kwn penat pas kelas...kali ni puasa aku seronok dan raya sebulan kat rumah...kalau x, aku dpt cuti semggu je...2 pun klu nasib baik..kalau nasib xbaik, 3 ari je aku cuti...huhuhu....tp aku bersyukur sbb dpt naek sem...dh nk msuk sem 5...insyaallah bulan 6 tahun dpt, genap la 3tahun aku belaja di johor....yg akan bersedih adalah my hunny la...hahaha..sbb ditinggalkan skali g...hehehe...aku kalau blh xnk dia hantar aku blik sbb aku kesian tgk muka dia....nmpk sgt sedih dia...nnt aku plak yg xsampai hati nk tgglkn dia...pas 2mggu aku blik seremban blik utk jalankan tugas aku sebagai jurupulih perubatan carakerja pelatih...insyaallah....

No comments:

Post a Comment