Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 24 June 2012

berkat~

emm, keberkatan penting bagi setiap manusia....hidup kalau tak diberkati mesti susah, huru hara, tak tenteram...jd manusia ni xboleh hipokrit...kalau nak jage ati org pun berwaspada kerana xsemestinya org yg kita jage ati dia 2 jaga ati kita...kita tunaikan permintaan dia, kita bagi apa dia nak sebab pe? sbb sayangkan org 2...kita xnk dia pergi dari kita...mgkin dlu ade yg kate aku ni bdoh sbb turutkan kemahuan dia...tp xpe, Allah akan membalas semula perbuatan dia...kini hukum karma sedang berlaku....akhirnya Allah makbulkan doa-doa aku...alhamdulillah...sebodoh2 aku, aku xpenah lupa utk berdoa pd pencipta aku, tunjukan jalan rahmatmu kepada ku...dan ini adalah jalan yg Allah dh berikan pd ku....syukur ahamdulillah kerana aku x lg menjd keldai bodoh pd hamba Allah itu...setiap malam aku menangis, xlalu makan, xdpt nk tumpukan pd pelajaran...hny kerana seorang yg bernama LELAKI....kau hina aku, kau caci maki aku...aku diam...aku sabar...sehinggakan kau pggil aku dgn pelbagai panggilan sekali pun aku dh lali...aku xpernah jmpe lelaki sekejam kau...kau xlayak bahagia...kau dh hancurkan byk hati kat luar sana...kau pergunakan mak kau yg lahirkan kau utk tutup kejahilan kau...kini, dh terbukti yg kau sememangnya jahil...kau xlayak utk dpt wanita yg baik....ingt pesanan Allah, org yg baik hny utk org yg baik, dan juga org yg byk melakukan kejahatan hny layak dgn org yg setaraf dgn nye....mgkin bila berdepan dgn kau, aku xberkata ape2...aku hny diam...tp Allah tau ape yg aku rsekan...betapa sakitnya bila dikhianati...aku berharap suatu hari nnt kau juga akan rasa ape yg telah kau lakukan pada kaum2 hawa selama ini....dan sekarang kau cari semula org kau hina ni, org yg kau caci ni...knp?? nk rosakkan hubungan aku yg bahagia ni? tidak...aku xkan biarkan...mati hidup semula pun aku xkan terima kau mahupun kenal dgn kau lg....kau lah manusia yg paling xberguna...hidup kau xkan tenang selagi kau xmohon maaf dan ampun pada org yg kau dh lakukan kesalahan....aku xkan lupa apa yg telah kau lakukan pada aku....dan aku akan ingt smpai bila2...

No comments:

Post a Comment