Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 15 June 2012

cuti~

cuti semester dtg lg...sebulan...target aku cuti ni nk kuruskan bdan...tapi...berat aku asyik trun naek 1 kg je...hahaha....kjap turun, kjap naek...trun 1kg, naek pun 1kg gak...hahaha...mne nk berubah cm 2...tiap2 mlm g jogging..g senamrobik...tp berat aku??? mne x nye aku ni pantang nmpk makanan kat meja mkan...mesti masuk perut aku...hahaha...masuk hari ni dh 2 mggu aku xjmpe my hunny...rndunye kat dia...nk jmpe dh jauh, hny 3g je la yg dpt ubat rindu aku kat dia...xsabar aku nk jmpe my hunny...insyaallah, aku akan abis blaja lg setaun...dan setaun itu juga la aku xkan berada di jb lg...satu lg ujian buat kami berdua....insyaallah....
tgk la pipi aku...aduh...dh tembam dh ni..
with my mum..
miss u so much hunny...

No comments:

Post a Comment