Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 19 June 2012

jatuh cinta entah kali ke berapa~

hahaha...tajuk aku nk tulis kali ni lain skit...sbb ni bkn ttg jtuh cinta pada seseorang....tapi ini adalah jatuh cinta pada barang....sedia maklum aku ni mmg suka make up...kdang2 bile dtg mood nk make up, bkn muka aku je aku make up...roomate aku pun jadi mangsa aku...hahaha...skang ni aku ade kat rumah, mangsa2 aku adalah mak dgn adk aku...hahaha...xckup muke aku, muke diorg plak yg aku conteng...hahaha...sebelum ni aku puas cari foundation yg sesuai dgn kulit aku...sbb kulit aku ni sensitif, salah guna nnt jd gtal2...aku dh gne  mcm2 produk...blh dikatekan semua produk yg kuar kat yv 2 aku try...tp xde satu pun yg sesuai dgn aku...aku xpeduli ttg harga asalkan aku dpt ape yg aku impikan...dari yg murah sampai la yg mahal yg berjenama aku try...tp x juga sesuai...dan akhirnya aku jmpe jgk dgn cinta hati aku....walaupun bru 2 bulan aku gne, tp aku dh jtuh cinta dgn foundation tersebut....sgt mengagumkan...sbb pe?? sbb ternyata foundation 2 teramat la sesuai dgn semua jenis kulit...termasuk lah dgn kulit aku sendiri...foundation 2 xde la famous sgt smpai kuar tv...aku jmpe foundation ni pun kat internet je...aku beli kat member my hunny...member dia la yg perkenalkan kat aku...harga dia RM40 je...nama foundation yg aku gune skang 2 adalah, NATURACTOR FOUNDATION...xtau la yg laen penah dgr  ke x...tp kwn aku yg lembut skit tau pasal foundation 2...mungkin xramai yg tau kot...
ni la rupa dan bentuk foundation yg aku gne skang...
nk tgk perbezaan dia???

sebelum dan selepas... foundation ni mmg sesuai utk kulit asia...aku mmg dh jtuh cinta dgn foundation 2...coming soon aku akan dapatkan shading dia plak...dgn ade nye shading 2 bru la perfect make up aku....hehehehe

No comments:

Post a Comment