Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 3 July 2012

jb sudah~

kini aku sudah berada di jb...30 june lg aku dh smpai kat jb...aku blik awal sbb nk g jomheboh...n dh xsbar nk jmpe my hunny...al maklum la aku hanya dapat jumpe dia 2 mggu je...pasni dh xpat jmpe dh...aku dh sibuk dgn praktikal....dari bulan 7 sampai pertengahan bulan 10..my hunny dh dpt keje kat singapore...alhamdulillah...insyaallah tahun dpn jd la...dengan izin Allah, impian kami berdua akan termakbul dlm kurang 2 tahun lg...insyaallah...doakan kami...aku nmpk kesungguhan dia...sebelum ni aku masih ragu2 dgn kesungguhan dia, mgkin kerana aku tkut perkara yg lepas akan berulang kembali...aku xmahu pisang berbuah dua kali...begitu jugak dgn my hunny...dia  jugak xmahu pisang berbuah dua kali...benar kate org....pengalaman mematang....kalau dulu aku mmg xblh bercinta jarak jauh, dan kini alhamdulillah semakin boleh terima...kini, dia akan pergi lebih jauh malah keluar dari malaysia...ya Allah, teguhkan hati kami berdua dalam melalui setiap dugaan dan ujian yg sedang kami lalui mahupun yg bakal kami lalui....ape pun aku doakan agar hubungan kami dipelihara oleh Allah...

No comments:

Post a Comment