Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday 18 June 2012

abaya~

abaya??? ape 2? akhir2 ni aku suka sgt pakai abaya...antara sbb2 nya  adalah :
 1. nak tukar fashion dari yang lame, asyik pkai tshirt dgn jeans, kepada abaya and shawl..
 2. nmpk ciri2 kewanitaan...hehehe...sebelum ni??? hahaha...
 3. lain dari org...aku nk kumpul abaya byk2...g mne2 aku xnk pkai tshirt g dh...hehehe...impian aku..
 4. seksi skit...hahaha...ye ke seksi???
 5. senang pakai...sarung je...dh siap atas, bawah...xpyah susah..
 6. bila pakai abaya, aku dpt la pkai high heels...hehehe...

setakat ni aku ade abaya moden je...yg btl2 pny abaya blm ade g...insyaallah, coming soon...

jubah moden aku yg pertama...

dh pkai high heels 2, masih labuh jugak...

aku teringin nk pkai abaya yg dari dubai pny...cantik sgt...kain warna hitam, corak dia sulam ade warna biru, purple,  kuning...cantik sgt...insyaallah, aku akan usahakan utk dpt kan nya...emm, tahun ni raya dh semestinya abaya moden jgk....warna blm decide g...hehehe...kne g survey dlu...dan org ygg penting dlm sesi pemilihan bju 2 nnt adalah my hunny...hahaha...nk tau sbb pe?? sbb my hunny adalah org yg sgt cerewet dalam ape jua pakaian yg aku pakai...hahaha...teramat la cerewet...klu my hunny tau aku kate dia cm ni, mesti dia merajuk ni...hahaha...ye lah ape x nye, aku pakai lawa skit, xblh...pakai jeans xblh gak...dh 2 nk pkai pe??? ahahah..ade ke dia suh aku pkai tracksuit je...hahaha...mengong btl...hahaha...

dia kate dia suka tgk aku pkai tdung cm ni...

klu pakai cm ni, die xberkenan...sbb moden sgt...hahaha...moden tang mane aku pun xtau...

emm, xpe la abg...syg ikut je lah...tp yg penting aku tetap nk pkai abaya raya nnt...hakhakhak...xde sape blh halang aku...

No comments:

Post a Comment