Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 10 July 2012

travel to seremban again~

skali lg aku akan travel 2 seremban with my hunny....dia yg beria2 nk anta aku...aku dh gtau, xpyah susah2...jimat duit...simpan duit...nnt penat...ni x...nk jgk anta...aku pun gtau la mak aku, blh ke?? aku gtau la die yg beria nk anta...bkn aku suruh....dia kate, sebelum ni dia xsenang cm ni, ade mtor je...2 pun sanggup jgk anta aku kat larkin...dia xnk tgk aku susah...bhye sorg2 naek teksi...skang ni dh ade kete, dia bkn sj anta smpai ke larkin, anta ke seremban pun blh je...rajin btl my hunny ni...mak aku plak, lg senang je bila dia kate dia nk anta aku blik...abah aku xkate ape....dia xksah  klu my hunny yg anta...dia pun aku tgk cm dh percaya je kat my hunny..mne x nya, sebelum ni dia mne bg org luar gune kete dia...aku nk gune pun kne org ikut...tp bile dgn my hunny, dia bg je...insyaallah, aku akan bertolak dari jb ari jumaat ni...mgkin pas aku abis kelas kot....mak aku ajak my hunny join dinner event kat satu tmpt ni...jd kena la smpai awal...huhuhu...klu x, slalunye pas maghrib baru ktorg gerak...
-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-

ni cerita laen plak....ari ahad ari 2 aku tlg my hunny pindah rumah....dia dh pindah rumah dh...lg dekat dgn kolej aku...tp aku plak yg nk g lg jauh dari dia...sbb aku dh nk abis blja dh...huhuhu....dia dekat, aku jauh...aku dekat, dia plak yg jauh....hahaha...mgkin ini adalah salah satu ujian buat kami berdua...brg dia xde la byk sgt...tp, susah gak nk turunkan brg dari rumah yg dia tinggal sebelum ni...skang ni dia xlg dduk kat rumah yg tggi2 lg...penat aku turun naek tangga...hahaha...rumah yg dia tinggal skang ni, byk pokok2...cm suasana kat kampung skit...aku suke...sejuk je bila jalan naek motor...tmpt pun xrase panas sgt...redup je...mmg aku suka la suasana cm 2...ade byk ayam, kucing, ikan....blakang rumah ade pokok buah-buahan...hahaha..aku ni cm org xpenah jumpe lak bnde2 2 sume kan...hahaha...yelah, kat seremban aku dduk kat taman...mne nk dpt bela ayam...mne nk dgr bunyi ayam berkokok....keseluruhannya, aku suka la tmpt baru dia ni....hehehe..

-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-

No comments:

Post a Comment