Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 14 July 2012

sayang~

terima kasih abg....sebab hantar syg blik seremban...abg sanggup drive jauh2 dari kampung, amek aku kat kolej, angkat brg aku dari asrama ke dlm kereta, n hantar aku blik seremban....sepanjang tempoh perjalanan kami, dia pasti akan cerita satu cerita yg sama tiap kali lalu kat persimpangan rembau....cerita yg dia buang handphone dia kat highway 2....aku tau yg my hunny sememangnya setia dlm hubungan....kerana syg, rindu, cinta dia sanggup susah2 hantar aku...semalam ktorg gerak pkul 5, sampai pkul 8.30...nasib baek sempat join event dinner ayah aku 2....kuar je dari tol senawang, terus g restoran 2...pas mkn, g jlan2 jap....adk aku ikut skali...





berat sungguh aku nk lepaskan my hunny blik...rase nk nanges pun ade...rsau sgt bila dia dh jauh dari aku....pas ni bln 10 bru aku dpt jmpe dia....aduh...mesti rindu ni...ya allah, kau pertahankan la hubungan kami berdua hingga menjadi yg halal...ya allah, bantu kami dalam menjalani ujian mu ini ya tuhanku....pertemukanlah jodoh di antara kami berdua....amin...

No comments:

Post a Comment