Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 4 August 2012

selamat hari lahir abah~

hari ini, 4 ogos 2012, sekali lg kami menyambut hari kelahiran abahku yang tercinta....alhamdulillah sehingga ke hari ini abah masih sihat...kalau dulu, abah selalu tunaikan apa saja permintaan anak perempuan nya yg hanya 2 org ini, tnpa mengambil kira tntng keperluan diri sendiri....abah akan selalu dahulu kan permintaan anak2 nya drpd diri nya sendiri...tiada lelaki yg sebaik abah di dalam dunia ini...tiada lelaki yg setia dlm dunia ni sesetia abah...abah, you are the best father in the world....setiap kali hari lahir anak2 dia, dia akan belikan kek...xpernah miss pun...tp bila birthday dia, xde kek pun...kini dh tiba masa utk akak dan adik balas budi abah yg telah bersusah payah membesar dan menjaga kami berdua sehingga ke tahap ini....pada usia aku sekarang ini, apa yg aku perlukan adalah, melihat kebahagiaan dari kedua ibu bapa aku....aku ingin melihat kegembiraan di wajah mereka berdua...hanya itu yg aku mahukan ketika aku dilahirkan ke bumi ini....



abah dan emak...

selamat hari lahir abah...

akak, mak, dgn adik ucapkan selamat hari lahir abah....kami doakan abah sihat selalu, dimurahkan rezeki dan panjang umur....amin....

No comments:

Post a Comment