Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 18 August 2012

terima kasih Allah~

alhamdulillah, aku masih dpt menikmati keindahan malam raya bersama family aku...sayu je dgr org takbir...tiap kali aku dgr takbir, mesti nk nangis...sbb aku akan terfikir yg takbir ni mungkin yg terakhir aku akan dgr...tiap kali takbir, aku akan ingt pd kematian...alhamdulillah...ingt kpd kematian adalah sunat...aku bersyukur kepadaMu ya Allah kerana Kau masih kurniakan aku kesihatan dan kesejahteraan ke atas kami sekeluarga dan umatMu yg lain...xtau la knp mlm ni aku xblh nk tidur...excited kot...hehehe...aku teringin sgt nk g sembahyang raya, tp apekan daya, aku dh raya dlu...hehehe...rugi2...dh la sembahyang raya aidilfitri ni setahun sekali je...emm, xpe la...nk wat cm ne...dh mmg fitrah perempuan yg Allah ciptakan...tahun ni puasa dan raya aku amat bermakna bg diri aku...kerana dh 2 tahun aku puasa sorg2 kat jb...roomate aku non muslim, xnk dia teman aku bgun makan sahur de...hahaha..tahun ni alhamdulillah sbb dpt puasa, sahur sama dgn family...xde la aku mkn nasi basi lg...huhuhu...aku ni klu bgun sahur kne mkn nasi...xblh mkn yg ringan2...aku dh try dlu mkn burger mcD je....mula2 kenyang la...bila tgh hari je, perut aku dh xtahan dh...dh pening...aku klu mkn mesti nk nasi, walaupun aku dh mkn benda lain, aku mesti cari nasi...hahaha....itulah aku...xblh hidup tnpa nasi..haha..cm 2 ke?? entah la....emm, insyaallah, raya mggu kedua aku blik jb, raya kat sane plak...ehehe..dh terlalu rindu aku kat my hunny...sampai blog ni pun aku dh xtau nk tulis ape...hahaha...

No comments:

Post a Comment