Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 14 August 2012

teringat ke tension??

hari ni dh mggu ke 5 aku praktikal kat unit psikiatrik hospital tuanku jaafar seremban....tggl lg 2 mggu la mknenya...byk g benda yg blm settle....haisy, cm ne ni??? emm, tukar topik...berbalik pada tajuk entri aku ni, aku nk gtau, tmpt aku praktikal ni bkn course aku je yg ade...ade nursing, ade m.a. jugak....nk dijadikan cerita, baru2 ni ade la 3 org jejaka m.a. dtg lapor diri kat unit aku ni....aku scan la sorg2...pndang muka masing2...tup tup, yg terakhir ni blh lak muka dia cm ex aku yg paling aku xnk ingt g dh...sebiji betul muka dia...kulit dia, kening dia, janggut dia...eeee...secara xsengaja aku pun teringt kat mamat sentul 2...aku perhati je muka dia...tkut gak klu2 sepupu dia ke saudara dia ke...tgk name dia, cm x je...sbb mamat sentul 2 name dia ade pangkal nama...andai kata student m.a. 2 pun ade pangkal name yg sama cm dia, mmg aku terus tny dia byk soalan...hakhakhak...nsib baek bukan kot...kesian student m.a. 2, aku xblh nk pandang muka dia bila bercakap benda penting...aku akan cuba elak dari pandang dia....harap2 dia xterasa la...hihihi....

No comments:

Post a Comment