Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday 5 December 2011

ntah pape

emm, aku ade sorg kwn ni...aku dh knal dia lame la jgk...bpe lame aku dh blaja kat jb ni, lame 2 la aku knal dia...tp aku skit pun xblh nk msuk dgn dia...xtau knp...emm, mula-mula 2 aku blh je dgn dia, tp bila dia tny aku soalan yg menjengkelkan, aku rse cm....WTH dia tny cm 2??? klu org laen yg kne tny cm 2 mesti bengang...hahaha...
ari 2 aku lepak dgn dia dlm library...haha(ape kelas lepak dlm library)hahaha....bf dia ade anta email, ala, suh dgr rakaman suare bf dia nyanyi...then aku pun dgr la...untuk menydapkan ati dia, aku puji la..emm, best gak suare dia...pastu blh lak dia tny suara sape best??? bf miza ke bf kite??? WHAT??? huhh...ade ke tny cm 2...
dh terang2 la suare bf aku g best.....hahaha...klu my hunny dgr ni, mesti kembang2 hdung dia ni..bhahaha...

No comments:

Post a Comment