Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 26 November 2011

hari yang di nanti..

seperti yang dirancang, hari ini aku dh berjaya memujuk my hunny ke tempat temujanji 2...pada awalnya dia nmpk excited..tp bile dh ade dpan saloon 2 dia jd pemalu plak..hahaha...dia dduk je kat luar...hahaha...aku dh geram, dh smpai sne bru nk malu2..td xnk malu awal2..hahaha..blh plak...last2 aku g tny org 2 nk cuci rmbut lelaki blh x??? org 2 kate blh je...dia je yg tkut sgt....haisy, abg ni....klu xnk xpe la...teman aku je...tp tbe2, eh, dduk plak kat tmpat ni..hahaha...ske tgk muke my hunny bile kne urut kepala dia 2...nmpk relax sgt...bile dh settle sume aku blanje dia karaoke...emm, rndu nk dgr suara dia nyanyi...2 yg g karok 2...pas karok g jlan2...dh pnat jlan dia anta aku blik....sebelum blik, dia bg aku phne...dia nk 3g dgn aku...sbb nnt aku cuti sebulan...jd xpat jmpe dia...phne je la yg dpt mengubat rndu kami..huhuhu...

No comments:

Post a Comment