Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 10 December 2011

happy...happy..happy....

seronok, gembira, bahagia, nervous....sume nya bercampuk-aduk dlam ati aku skang ni...nk tau sbb ape??
hehehehe...sbb bru td my hunny dtg umah...dia  dtg dgn kakak dia n abg ipar dia...aku ingt dia maen2 je ckp dh sampai tol senawang...aku pun wat bdoh je la...pastu dia blh tny g..nk smpai umah kne lepas bpe traffic light?? haaaa???!!! xpenah lak aku nk kira ade bpe traffic light 2....aku pun tny btl2...knp?? dia pun ckp skali g, nk dtg umah la...aku pun ape lg...kelam kabut kemas rumah...bhahaha...mak aku, adk aku abah aku...sume kelam kabut...bile dh lepas beberapa traffic light 2, blh lak dia terlajak...septutnya dia msuk simpang..tp dia xmsuk...huhh...bila aku dh bsing, abah aku pun ape lg, offer diri nk g jemput dia kat stesen minyak...huihh, biar btl abah ni...sanggup dia...bhahaha...emm, aku pun ikut la skali...dlm tgh jlan 2, blh lak selisih dgn kete abg ipar dia 2...dia call aku, aku suh dia tggu kat kdai dpn tman umah aku...emm, dipendekkan cerita, smpai la akhirnya dia di rumah aku...dh mkn dh borak dh buang air sume...dia pun dh nk blik...sebelum blik, dia ade bg present kat aku...wahh...best nye....emm, dh la lme xtgk muka dia...mmg la aku dgn dia slalu 3g...tp xreal la....hahaha...demand plak aku ni...emm, papepun terima kasih kat adikku yg sanggup bersusah pyah msak kan utk tetamu...

No comments:

Post a Comment