Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 14 December 2011

jalan-jalan

hari ini seharian aku jalan2 dgn my mum...hahaha...penat dia...aku bwk dia pusing satu jusco 2...hahha...tujuan aku g jusco td nk tgk wayang....org laen dh tgk citer 2, aku bru la terhegeh nk tgk...hahaha...citer pe lg...ombak rindu la...dari awl tahun lg aku teringin nk tgk...emmm, dh mggu ke bpe citer 2 kuar, aku bru dpt tgk...emm...xpe la...jnji dpt tgk....smpai2 jusco terus g beli tiket...org kat kaunter 2 syorkan couple seat, aku tny mak, ok ke klu couple seat...mak plak cm bingung2...hahaha...dia jwab, emm, blh la....pas beli ktorg masuk MPH g skodeng buku...cuci mata dgn novel baru...emmm...kuar je dari MPH,  mak xnk plak dduk couple seat, tny mak, eh, knp plak??? rupa2nye mak aku bru terpikir, klu couple seat ni mesti couple yg muda2....n wat something yg.....ttuuttt...bhahaha..smpai ke situ mak aku pkir...bhhaha...
msuk je dlm pggung, aku tgk keliling seat ktorg, sume nye dgn parents...emm, aku jd pelik, aik...ari ni ari outing dgn parents ke???hahahah...citer 2 xsehebat novel yg aku bce...tp bergenang jgk la arimata aku ni...mak aku pun sama, dia yg xpenah bce novel pun blh pham citer dia cm ne...
pas tgk wayang kitorg mkn kat mcD...xtau nk mkn ape, sbb dh slalu sgt mkn mcD kat jb...hahaha...klu my hunny tau aku mkn mcD, mesti mengamuk dia ni...hahaha...pas mkn, aku g shopping dgn mak...pusing pny pusing smpai pnat...bhaha...
pny la seronok xtgk jam, tetbe my dad call, bile nk blik ni??? waaa....
my dad dh blik kje.....hahaha...ape lg...kelam kabut la kuar dari jusco 2...tp sebelum blik, mak tapau kan my dad satu set BIG MAC....hahaha...

No comments:

Post a Comment