Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 12 November 2011

hobi...

tgh tggu sarapan...hehehe

muka2 yg dh kenyng..

dh ready nk lari ni...
kalau dulu masa zaman sekolah menengah dulu, aku selau join aktiviti larian...nak2 lagi larian jarak jauh...cam merentas desa ke, marathon ke...dari form 1 sampai form 5....huhuhu...tp sejak aku masuk blaja kat johor ni, jarang sangat aku g jogging, join larian ke..sebab penat...kelas start 7.30 sampai pukul 4 ptg...kadang dipanjangkan lg sampia pkul 6...kiranya aku menghabiskan masa aku dengan kwn2, kat kelas...bilik aku dh cm tempat aku tido je...blik kelas, makan, terus tido...pkul 10 mlm bgun, g row call...pastu tggu mak call then tido blik...hahaha...aku hny study waktu kelas je..aku xnk gnggu waktu rehat aku...sebab 2 la aku xde masa nk jog...huhuhu...tapi hari ini aku dapat jgk join larian...waahh...bestnye...lju jantung aku berdegup...dh lme xdegup selaju 2...tp aku join td 2 just 3 km je...nk jauh2 skang ni xpat lagi...pelan2 kayuh beb...hahaha...dh lame xpractise...hehhe...


hehehe..nk gak maen..

Add caption

jambatan gantung..hahaha

bersama kembar saya

No comments:

Post a Comment