Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 10 September 2011

xnak~~

setelah 2 mggu aku bercuti kini telah tiba la masanya untuk aku kembali ke rumah ku yang ke 2....BACK TO JB!! perasaan campur2...antara excited dgn sedih....sedih sbb nk tgglkan umah yg seronok dibuang masa n excited kerana tak sabar mahu menemui kekasih hati...wawawawa n seronok sbb semakin hari tempoh aku belajar semakin berkurangan dan hari untuk aku graduate semakin dekat...sebut psal graduate, mcm2 aku dh plan....emm, harap2 ape yg aku plan ni sumenye berjalan dgn lancar...my hunny kate plan aku ni ntah pape...dia xsetuju dgn plan aku...knp eh??? emm, xtau la...kne la tny dia sendiri...esk aku kne bgun awl..pas subuh ktowg sekeluarga dh bertolak ke JB...setibanya aku di sana nnt, aku pasti akn ada penyambut tetamu...hahahaha...aku blik kolej pun 3 mggu je..pastu blik s'ban blik...sbb aku ade praktikal kat hospital s'ban...sem ni aku kne fokus pada pesakit yang mengalami anggota badan yang telah dipotong n pesakit yang mengalami kebakaran...aku rasa kalau bab2 kena potong ni aku blh terima lagi...tapi kalau bab2 melecur, terbakar ni aku seram skit...boleh bawa maut oowww...

No comments:

Post a Comment