Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 10 September 2011

my hunny..~~

ini lah my hunny...pertama kali aku dengar suara dia je pun aku dah terpikat...dengar suara dalam phone je...dia call aku dulu...mula2 dia mesej aku..kata dia, sj nk test..nk tengok aku ni cm ne orang nya...yang aku ni plak, bknnya jenis senang2 nk angkat call dari nombor yang aku tak kenal...jadi, aku pun bagi la roomate kesayangan aku yg jwab...tergelak2 aku bila roomate aku permainkan dia...hahaha...kesian abg...tp, lama2 dia kerap mesej, kerap call...then, suatu hari 2, dia ajak jumpa...sebelum ni dia ada jugak bg gmba dia...tapi aku nk gak tgk dia dpan2....saat yang ditunggu2 telah pun tiba..dia datang ke kolej aku...tapi bukan berseorangan...dia datang dgn kawan dia...kalu xsilap nama dia apul...apul 2 datang dengan awek dia sekali...so, xde la aku segan sgt...diowg bwak aku g taman istana...ala, teman 2 sesuai untuk berekreasi...ramai jgk la yang berdating time 2...kirenye aku berdating la dgn mamat yang aku baru jumpe ni...

MUHAMAD HAIDARY~ seorang yang simple...suka kan pada kesederhanaan..rajin bagi nasihat...hahaha..aku ni dah la kalau nak wat sesuatu xpkir dlu...bile dah salah...hahaha..jeng jeng jeng..bersedia la menadah telinga mendengar ceramah yang tak berbayar ni...hahaha..dia juga seorang yang suka merendah diri..tersangat la suka merendahkan diri..tidak hipokrit. kalau ada sesuatu yang aku lakukan tu xkena kat mata dia, dia gtau aku..dia tegur aku elok2..tak cam sesetengah hamba allah 2...hahaa..pape pun aku sayang sgt pada muhamad haidary...hehehe 

No comments:

Post a Comment