Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 20 September 2011

exam menjelang tiba...

tinggal beberapa hari je lg yg tinggal utk exam mid sem...emm, ketegangan untuk menghadapi exam sudah mula terasa..dan mangsa untuk aku melepaskan geram adalah my hunny...hahaha..kesian dia...tp alhamdulillah dia seorang yang memahami...emm, back 2 exam, dijangkakan exam aku start 26 september ni...dan berakhir pada 28 september...ala, 3 hari je...tp nk menunggu hari 2 rasa mcm lambat je..kalau ikutkan hati, aku nk wat exam 2 skang ni jgk...sbb bg aku, lg cepat lg bagus...xde la aku 24hours tension je...lepas abis exam, ari sbtu 2 aku dh mula g praktikal...tp kat kampung sendiri...kat mne lagi, NEGERI SEMBILAN la...emm, aku pilih hospital tuanku jaafar sbb aku dh penah g praktikal kat sne, n terapis die yang kat sne bgus2...aku suka...kalu kat hospital yg laen aku xberani lg..sbb dgr cerita ramai terapis yg grang2...nnt xpsal2 fail pulak praktikal aku ni...memandangkan aku dh nk kne g praktikal mggu dpan, mknanya, mggu ni je la aku dpt jmpe my hunny....wwwwaaaaa....i'm gonna miss u dear...

No comments:

Post a Comment