Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 24 April 2012

tertarik~

dh 2 mggu xde kelas...tp tetap kena dtg kelas...mesti tunjuk muka..sbb pengajar aku ni dtg secara tbe2...dan secara tbe2 jgk dia blh wat spot check kat blik...hahaha...mcm kat sekolah kan??? tp xpe...aku dh biasa dh dgn sume ni...tgh duduk dlm kelas ni, aku online je la keje aku...org laen ade yg study, ade ygg tgk movie....gelak sane, gelak sni....hahaha...aku??? cari mklumat kat on9...maklumat ape?? hahaha...ntah la....tgk klik2...aku t'nmpk plak satu blog ni...dia citer psal citer yg lwak2...dlm mase yg same tgn aku pun gatal merayau ke tempat laen...t'klik plak kat bahagian cintan cintun...hahaha...baca2...aku tertarik kat satu ayat dia....ayat dia cm ni..



.“You must marry your loved ones. With love, you can overcome anything. Because, true love is the most powerful magic in the world”

bace2, tetbe otak aku terikat kat my hunny...dan aku pun secara tak sengaja teringat ayat dlm cerita 7 petala cinta.....

"cinta itu seharusnya menguatkan bukan melemahkan"  kata2 ini telah disebut oleh Hamka lakonan Fizow Omar.


ade org kawen awal sbb nk bg semangat pada diri sendiri utk bekerja kuat, bersungguh-sungguh...insyaallah, klu perkara sebegini berlaku terhadap aku, akan aku hadapinya dgn tabah....




kami akan sama2 lalui....doakan kami berdua....

No comments:

Post a Comment