Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday 2 April 2012

psychiatric~

hari ni hari pertama aku praktikal kat hospital permai....kat hospital ni semuanya pesakit yg ade masalah mental...seram sgt bila masuk wad2 diorg td...nk2 lg bila masuk wad lelaki...pantang nmpk org, ikut je org 2...pandangan mata diorg, gerak diorg senyap je...nk2 lg bila terapis aku gtau hati2 sbb pesakit kat sini high libido...OMG...secara spontan aku terus jalan laju2...aku xnk berhenti...hahaha...tgh2 aku jlan 2, aku dgr bunyi tapak kasut yg ikut kami sume...bila pusing belakang nk tgk sape, dia berhenti n senyum....waaaaaa....takutnya...ade yg marah, ade yg menari breakdance, ade yg menyanyi....yg terlalu peramah pun ade...slalunya yg terlalu peramah 2 la yg paling seram...mggu dpn plak aku kne g wad forensic psychiatric...yg ni lg bahaya...dlm wad 2 pesakit yg penah disabit kesalahan atas membunuh...aarrgghh...hahaha


bila aku wat interview dgn diorg td, mcm2 jawapan yg aku dpt...hahaha...salah satu nya, ade pakcik 2 mengaku yg dia lahir kat bulan...dia kate masa mak dia nk bersalin,mak dia naek ke bulan lahirkan dia...hahahaha...dh blh plak gtau yg dia kawin dgn sharifah aini....hahahaha....hebat taste pakcik 2....
esk aku kne wat aktiviti senaman dgn pesakit plak...xtau la ape yg akan jd esk....insyaallah semuanya akan berjalan dgn lancar....amin...


wassalam.....

No comments:

Post a Comment