Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 24 February 2012

honeymoon~

hahahah....tjuk je pun dh berbunga2 kan??? heheh...sbb esk aku dgn my hunny nk g jlan2....shopping kat melaka....nsib baek la ade jomheboh kat sane...klu xde, mmg aku g la sne....hehehe....my hunny pun xsibuk kebelakangan ni....blh la my hunny spend time dgn aku...maklum la ni kan last sem aku ade kat jb ni...excuted pny psal dari semalam lg aku dh pkir nk pkai bju ape....hehehe...doakan kami selamat smpai dan selamat kembali ke jb semula ye....esk dlm pkul 7 kami gerak g melaka...mgkin smpai sne dlm pkul 10 pg...my hunny klu bwk kete, jgn ckp la...klu dari jb nk ke seremban selalunya 4 jam, tp klu naek kete dgn my hunny, huuhhh....3 jam je weh...hahaha....caya la abang...agagagaga...aku dh gtau my mom yg kami nk g melaka esk, my mom kate ok, jge diri n JANGAN MEMBAZIR...agagaga...sbb my mom tau aku ni jenis yg xblh tgk duit byk dlm tgn....selagi ade duit, selagi 2 la aku nk beli...k la...nk kemas barang ni...nk bwk pape yg ptut....hehehe...

salam....

No comments:

Post a Comment